Przebieg szkolenia : Zarządzanie kryzysem w social media i wykorzystanie narzędzi social media w reakcji na kryzys PR, jest planowany w dniu 2012-10-05. Jesteśmy znani jako KDK Info Sp. z o.o. i prowadzący szkolenia i chcemy zaoferować jedno z nich.
Jeśli poszukujesz szkolenia w określonej kategorii, sprawdź w jakiej znajduje się to. Oferta ta została dodana z kategorią: Marketingowe, Zarządzanie, kierownicze, social media .
Pomyślmy… Czym charakteryzuje się szkolenie? Biorąc pod uwagę definicje słownikowe, jest to pewna forma aktywności mająca na celu udoskonalanie ogólnych lub zawodowych kwalifikacji wymaganych do wykonywania pracy bądź jej uzyskania.
Firma podał w treści, iż jako miejsce trwania zarezerwował Art&Decor Placówka oświatowa.Miejsce jest w ofercie określone jako Warszawa województwo Mazowieckie.
Wartość szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 23%. Wspólnie z nim szkolenie osiąga kwotę brutto na poziomie 910.20.
Ważną rzeczą podczas poszukiwania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów z dojazdem już na starcie.
Ważną kwestią podczas szukania jest zwrócenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na starcie.
Zastanówmy się, czego wymagamy od szkolenia? Być może także od prowadzących… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność osobista na zajęciach? Jakie możliwości lokalowe czy cateringu będą dostępne. Co w sytuacji intensywnych kilkudniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w koszt czy powinno się o to zadbać osobno. O wszystko to najlepiej zapytać prowadzących, jeśli nie było zaznaczone w opisie.
Zbliżając się już ku końcowi wspominam ponownie, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Zarządzanie kryzysem w social media i wykorzystanie narzędzi social media w reakcji na kryzys PR, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Zarządzanie, kierownicze, social media – zaprasza KDK Info Sp. z o.o. posiadająca siedzibę w mieście Warszawa.
Informacje dokładniejsze na temat tego szkolenia można odnaleźć pod adresem: Zarządzanie kryzysem w social media i wykorzystanie narzędzi social media w reakcji na kryzys PR.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.