Reklama internetowa wypiera reklamę pojmowaną w ujęciu tradycyjnym – tak oceniają specjaliści. Serwis www.szkolenia24h.pl przeprowadził badania ankietowe w celu określenia zakresu reklamy internetowej i innej w branży szkoleniowej.
Czy rzeczywiście reklama internetowa ma szansę zdominować rynek reklamy w tej branży, a być może zupełnie nim zawładnąć? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań oraz wynikami konkursu. Wśród firm, które zdecydowały się wziąć udział w badaniu rozlosowano atrakcyjne nagrody – vouchery na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl .
Analiza ankiety:
– Firmy szkoleniowe przeznaczają na reklamę internetową blisko 60 % wszystkich nakładów na reklamę. Jest to znaczący wskaźnik, który informuje, iż branża szkoleniowa dostrzega skuteczność przekaźników internetowych i ich wpływu na pozyskiwanie klientów. W tym miejscu warto zaznaczyć, że spora część ankietowanych firm wydaje 90 % nakładów z puli przeznaczonej właśnie na reklamę. Wśród respondentów nie brakowało także firm, które przeznaczają nie więcej niż 10 % budżetu na promocję internetową.
– Reklama internetowa wspierana jest innymi typami reklamy, i tak:
- Z marketingu szeptanego, jako z dodatkowej formy reklamy korzysta 80 % firm, które wzięły udział w badaniu ankietowym. Buzz marketing pochłania przeciętnie 30% nakładów na inne formy reklamy. Niewielkim zainteresowaniem cieszyła się reklama w prasie oraz rozdawanie ulotek. Z reklamy w TV nie korzysta żadna z ankietowanych firm szkoleniowych.
– Skuteczność reklamy internetowej w pozyskiwaniu klientów łącznie została oszacowana na 50%.
– Natomiast skuteczność pozostałych form reklamy w pozyskiwaniu klientów: została łącznie oceniona na 30%.
Mimo, że reklama internetowa w branży szkoleniowej nie wyparła innych form reklamy, to jednocześnie stanowi jej główny kanał dystrybucji informacji, a co za tym idzie pozyskiwania klientów. Obserwacja rynku karze przypuszczać, że tendencja ta będzie się nadal powiększać. Pokolenie młodych skomputeryzowanych Polaków korzystających z Internetu w poszukiwaniu informacji rośnie z roku na rok – dlatego siła i zakres reklamy internetowej będzie się powiększać.
Wyniki konkursu: Lista Zwycięzców
1 miejsce i nagroda: Voucher na kwotę 1000zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl
Otrzymuje Firma Szkoleniowa – www.QualitySkill.pl Praktyczne Warsztaty Jakościowe
2 miejsce i nagroda: Voucher na 750 zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl
Otrzymuje Firma Szkoleniowa – www.akademiafryzjerstwa.com.pl Akademia Fryzjerstwa Filmowego i Kreatywnego
3 miejsce i nagroda: Voucher na kwotę 500 zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl
Otrzymuje Firma Szkoleniowa – www.seka.pl SEKA S.A. Oddział w Szczecinie
Zwycięzcom gratulujemy!
Wszystkim Firmom Szkoleniowym dziękujemy za udział w ankiecie i zapraszamy do kolejnych konkursów i badań ankietowych.
Zapraszamy do kontaktu!
63-242-12-95
O serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl
Serwisy www.szkolenia24h.pl oraz www.kursy24h.pl to obszerne, nieustannie aktualizowane portale szkoleniowe, a także unikalna baza najlepszych ośrodków szkoleniowych z całej Polski.
W czasach, gdy rynek szkoleń rozwija się coraz dynamiczniej, a oczekiwania klientów rosną z roku na rok, potrzebne są usługi wykraczające poza standardowe rozwiązania – te nowoczesne rozwiązania dostarcza serwis www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl
Co nas wyróżnia?
Przede wszystkim to, że nasza oferta reklamowa jest dopasowana do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu każdy klient ma możliwość prezentowania pełnej oferty szkoleń/kursów na łamach naszego serwisu.
Zapraszamy!