Dobra drukarka atramentowa, laserowa czy może urządzenie wielofunkcyjne? Które z tych urządzeń lepiej sprawdzi się w warunkach bojowych w naszym biurze? W dzisiejszym świecie bez urządzenia drukującego w zasadzie nie można prowadzić normalnego biznesu.
To, że jest ono w biurze niezbędne nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Co więc warto kupić i na jakie rzeczy powinniśmy zwrócić szczególną uwagę? Zanim zdecydujemy się na konkretny egzemplarz musimy pomyśleć jakiego urządzenia nam potrzeba. Mała firma ma na pewno inne potrzeby niż korporacja. Przede wszystkim w niedużym biurze, często tak naprawdę mieszczącym się w jednym z pokoi niewielkiego mieszkania, nie dysponujemy zbyt dużą ilością wolnego miejsca. Dlatego idealny sprzęt to taki, który zajmuje go jak najmniej. Pod tym kątem najlepiej sprawdzi się nam tradycyjna drukarka atramentowa Epson s 22 – nie będzie rzucała się w oczy i zmieści się praktycznie wszędzie.
Mała firma to zarazem mniejsze środki finansowe, które możemy przeznaczyć na zakup biurowego sprzętu. Także w tym przypadku dobrej jakości „atramentówka” bije na głowę rywali – za tak nieduże pieniądze nie kupimy innego urządzenia o przyzwoitych parametrach. Bardzo często zdarza się, że nasza drukarka do domu S22 jest jedynym urządzeniem, na które możemy sobie pozwolić na samym starcie własnego biznesu. Z czasem, wraz z rozwojem firmy, koniecznością może się stać zakup dodatkowych urządzeń w postaci skanera, ksera czy faksu. Z pomocą przyjdzie nam wtedy oferta jednego z urządzeń wielofunkcyjnych, potrafiących nie tylko drukować, ale również kserować, skanować, a często i faksować.
Jeżeli w naszej zawodowej działalności potrzebujemy naprawdę wysokiej jakości wydruków, powinniśmy zainwestować w drukarkę laserową. Dzięki niej uzyskamy dość tanie i ładne wydruki. „Żywiołem”, w którym urządzenie laserowe będzie czuło się najlepiej to wszelkiego rodzaju zestawienia, wykresy i tabelki.