Oferujemy nowe szkolenie firmy Akademia Marketingu ATRIUM zatytułowane: Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i aspekty prawne. Według organizatora i informacji podanych do wiadomości chętnych, termin ma planowany rozpoczęcie w dniu 2012-10-15 oraz zakończy się 2012-10-16.
Wspomniano także, iż jest ono związane z kategorią: Marketingowe, biznesowe, reklama, sprzedaż. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.
W ogłoszeniu organizatorzy zadeklarowali jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Atrium Centrum. Dla tego obiektu dane są podane jako Warszawa województwo Mazowieckie.
Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 23. Po jego dodaniu uzyskujemy wartość brutto, którą wyceniono przez prowadzących na 1832.70 PLN.
Sale powinny być odpowiednie dla maksymalnej ilości uczestników. Dobrze także sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby uczestników. W takiej sytuacji najczęściej dochodzi do odwołania szkolenia lub odłożenie na dogodniejszy, późniejszy termin.
Istotną rzeczą podczas wyszukiwania jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na wstępie.
Rozważmy… Czym jest szkolenie? Biorąc pod uwagę definicje, jest to forma zajęć pozaszkolnych, która ma za cel udoskonalanie ogólnych lub zawodowych umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu albo też jej zdobycia.
Na sam koniec przypominam znowu, iż do uczestnictwa w szkoleniu Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i aspekty prawne, przypisanego do kategorii – Marketingowe, biznesowe, reklama, sprzedaż – zachęca Akademia Marketingu ATRIUM posiadająca swą siedzibę w mieście Warszawa.
Informacje szczegółowe na temat tego szkolenia można przeczytać pod linkiem: Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i aspekty prawne.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.