Szkolenie pt. Controlling marketingowy – segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji., które tutaj prezentujemy, jest jednym z oferty firmy Marketing w Praktyce Media i Szkolenia. Szczegóły opisu pozwalają stwierdzić, iż ma przewidziany rozpoczęcie w dniu 2012-11-07 i potrwa ono do 2012-11-08.
Zasugerowano także, iż jest ono związane z kategorią: Marketingowe, zarządzanie. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.
Prowadzący podał w treści, iż jako miejsce trwania przewidział Obiekt szkoleniowy.Położenie jest w ofercie zaznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.
Warto sprawdzić z jakim szkoleniem mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy może zamknięte. Jeśli to już wiemy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Czasem jako osobny bywa wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może znacznie zmniejszyć ilość szkoleń.
Cena szkolenia, o którym Państwo czytacie, zawiera w sobie podatek, w wysokości 0%. Wspólnie z nim szkolenie osiąga cenę brutto na poziomie 1530.00.
Wskazana tu wartość to promocja typu First Minute, która obowiązuje do dnia 2012-10-17, a sam upust, w stosunku do ceny nominalnej, to 300 PLN.
Ważną rzeczą podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na miejsce. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.
Ważną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.
Na sam koniec przypominam jeszcze raz, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Controlling marketingowy – segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji., przypisanego do kategorii – Marketingowe, zarządzanie – zachęca Marketing w Praktyce Media i Szkolenia mająca siedzibę w miejscowości Warszawa.
Dane pełniejsze o tym szkoleniu można odnaleźć pod adresem: Controlling marketingowy – segmentacja, budżetowanie, analiza konkurencji..
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.