Oferujemy Państwu kolejne szkolenie MatiConsulting pt.: Badania i wskaźniki marketingowe. Według organizatora i informacji podanych do wiadomości zainteresowanych, termin jest przewidziany w dniu 2012-12-12.
Wspomniano także, iż jest ono powiązane z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją oddaje. Przyjrzyj się jej dokładniej jeśli jest to ta, w której szkoleń poszukujesz.
Zastanówmy się, czego oczekujemy od szkolenia? Być może także od firmy… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność osobista na zajęciach? Jakie możliwości lokalowe czy wyżywienia są dostępne. Co w sytuacji intensywnych wielodniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w cenę czy powinno się o to zadbać samodzielnie. O wszystko to można zapytać organizatora, jeśli nie było zaznaczone w opisie.
W ogłoszeniu prowadzący wskazali jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu dane są zaznaczone jako WARSZAWA województwo Mazowieckie.
Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 0. Po jego dodaniu uzyskujemy cenę brutto, którą wyceniono przez organizatora na 789.60 PLN.
By zachęcić do wzięcia udziału w szkoleniu wykorzystano cenę promocyjną typu First Minute. Potrwa ona na czas nieokreślony i bonifikata wynosi według organizatorów 6%.
Ważną kwestią podczas wyszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na wstępie.
Istotną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów z dojazdem już na wstępie.
Na zakończenie wspominam jeszcze raz, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Badania i wskaźniki marketingowe, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż – zaprasza MatiConsulting z siedzibą w mieście Książ Wlkp..
Dane dokładniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod linkiem: Badania i wskaźniki marketingowe.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.