Data szkolenia pt.: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, jest przewidziany w dniu 2012-11-21. Jesteśmy znani jako MatiConsulting i prowadzący szkolenia i pragniemy przedstawić jedno z nich.
Zaznaczono także, iż jest ono związane z kategorią: Finansowe, Produkcja. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją opisuje. Przyjrzyj się jej dokładniej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.
Zastanówmy się, czego oczekujemy od szkolenia? Być może także od firmy… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność fizyczna na zajęciach? Jakie możliwości lokalowe czy cateringu są dostępne. Co w sytuacji intensywnych kilkudniowych szkoleń z zakwaterowaniem? Czy są wliczone w cenę czy powinno się o to zadbać osobno. O wszystko to najlepiej zapytać prowadzących, jeśli nie było zaznaczone w opisie.
Prowadzący podał w treści, iż jako miejsce trwania zarezerwował Obiekt szkoleniowy.Miejsce jest w ofercie zaznaczone jako Kraków woj. Mazowieckie.
Próg podatkowy dla tego szkolenia wynosi 0. Po jego dodaniu uzyskujemy kwotę brutto, którą oszacowano przez prowadzących na 823.20 PLN.
Wyliczona tu kwota to promocja typu Rabat, która obowiązuje na czas nieokreślony, a sam upust, w stosunku do ceny bazowej, jest równy 2%.
Miasta duże czy choćby aglomeracje mają prościej. Tyle że podanie tylko nazwy miasta nie jest właściwie ocenić trudności transportowo-komunikacyjnych. Im bardziej zatłoczone tym szybciej może wyjść na jaw, że uczestnicy uskarżać się będą na problemy z dotarciem. Zwłaszcza gdy szkolenie odbywa się na peryferiach, do których dojazd nie jest niezbyt prosty lub znalezienie parkingu jest utrudnione.
Istotną kwestią podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów natury transportowej już na starcie.
Na zakończenie przypominam znowu, iż do uczestnictwa w szkoleniu ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, przypisanego do kategorii – Finansowe, Produkcja – zaprasza MatiConsulting z siedzibą w mieście Książ Wlkp..
Dane dokładniejsze na temat tego szkolenia można przeczytać pod linkiem: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.