Prezentujemy Państwu nowe szkolenie firmy MatiConsulting pt.: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych. Według organizatora i detali podanych do wiadomości zainteresowanych, termin jest planowany w dniu 2012-12-04.
Jeśli przetrząsasz sieć w poszukiwaniu szkolenia w określonej kategorii, zobacz w jakiej znajduje się to. Wspomniana propozycja została dodana z kategorią: Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, menedżerskie, marketing/reklama.
W ogłoszeniu prowadzący wybrali jako miejsce przeprowadzenia szkolenia Obiekt szkoleniowy. Dla tego obiektu dane teleadresowe są określone jako Gdańsk województwo Pomorskie.
Warto zobaczyć z jakim typem szkolenia mamy do czynienia. Jest ono otwarte, czy może zamknięte. Jeśli tę informację już posiadamy, to czy jest ono wewnętrzne czy może zewnętrzne. Jako osobny jest wymieniany e-learning. Każda z tych informacji może skutecznie zmniejszyć ilość szkoleń.
Kwota szkolenia, które macie Państwo przed sobą, uwzględnia podatek, w wysokości 0%. Wspólnie z nim szkolenie osiąga cenę brutto w wysokości 789.60.
Prowadzący dla tego szkolenia podali typ promocji jako Rabat i, w stosunku do ceny nominalnej, jest równy 6%, a czas jej obowiązywania podano jako na czas nieokreślony.
Sale powinny być dopasowane dla sugerowanej ilości uczestników. Warto także sprawdzić, czy nie istnieje uwaga co do minimalnej liczby biorących udział. W takim wypadku najczęściej dochodzi do rezygnacji z przeprowadzenia szkolenia lub odłożenie na inny, późniejszy termin.
Ważną rzeczą podczas poszukiwania jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów natury transportowej już na starcie.
Na zakończenie przypominam ponownie, że do wzięcia udziału w szkoleniu ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych, przypisanego do kategorii – Marketingowe, Sprzedaż, PR, reklama, handlowe, menedżerskie, marketing/reklama – zachęca MatiConsulting posiadająca siedzibę w mieście Książ Wlkp..
Dane pełniejsze o tym szkoleniu można znaleźć pod linkiem: ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.