Data szkolenia o nazwie: Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału, ma przewidziany początek w dniu 2013-02-01 i potrwa ono do 2013-03-01. Jesteśmy znani jako Instytut Wolnej Myśli i prowadzący szkolenia i pragniemy przedstawić Państwu jedno z nich.
Zasugerowano także, iż jest ono związane z kategorią: Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja. A przynajmniej obecność tam, najlepiej ją charakteryzuje. Przyjrzyj się jej lepiej jeśli jest to ta, w której ofert poszukujesz.
Dodatkowo, oferta ma oznaczenie e-learning, a to oznacza, że nie ma wyznaczonej dokładnej lokalizacji. Nie jest konieczna osobista obecności. Wynika to z pośrednictwa komputera jako medium transmisji.
Pomyślmy, czego wymagamy od szkolenia? Być może także od prowadzących… Jak liczna ma być grupa? Czy konieczna jest obeecność osobista na zajęciach? Jakie warunki lokalowe czy wyżywienia będą dostępne. Co w sytuacji ciągłych wielodniowych szkoleń z noclegami? Czy są wliczone w cenę czy należy o to zadbać osobno. O wszystko to można zapytać prowadzących, jeśli nie zostało wspomniane w opisie.
Umieszczone tu szkolenie jest wycenione przez organizatora na 282.90 PLN i jest to kwota brutto. W jej skład wchodzi, określony na 23 podatek.
Ważną kwestią podczas poszukiwań jest poświęcenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się sprawiać problemów z dotarciem już na wstępie.
Ważną kwestią podczas poszukiwań jest zwrócenie uwagi na lokalizację. Nie powinno się powodować problemów z dotarciem już na starcie.
Zbliżając się już ku końcowi przypominam znowu, iż do wzięcia udziału w szkoleniu Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału, przypisanego do kategorii – Interpersonalne, Coachingowe, rozwój osobisty, menedżerski, inne, autoprezentacja, efektywna komunikacja – zachęca Instytut Wolnej Myśli z siedzibą w miejscowości Gdańsk.
Dane pełniejsze o tym szkoleniu można przeczytać pod adresem: Budowanie marki osobistej – od wizerunku do kapitału.
Powyższa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Podane ceny oraz parametry usług mogą ulec zmianie bez zapowiedzi.